Living the dream

ååh, här är sååå underbart. börjar jobba om 3 timmar så jag får väl börja göra mig klar oxå.
hmm sandra, varför jag flytta hit ?
vet faktiskt inte. ville göra något nytt. trött på Malmö.
vill se vad världen har att erbjuda så varför inte börja här ?
det var inte precis något planerat. vi flytta hit. skaffa en extremt bra lgh/hus,
jobb fixa vi oxå samma kväll..
allt går som smör i solen. bara flyter på :)
orkar inte lägga upp bilder men det gör stephi på sin blogg
Http://StephanieAbrahamsson.blogg.se
så det är bara att kolla där :)
just nu sitter jag uppe på terassen och dricker en öl o snart ska man göra sig klar för första dagen på jobb. skoj.
jobbar bara 3 timmar på en bar som heter Escape.
går bar runda.
har fri bar och jag ska bara se till att alla har kul o dricker mycke. hahaha dröööm jobb.
annars har vi bara varit och stor handlat en massa mat idag. så jäkla billigt i den affären. ojoj.
haha vi fick 30 öl för 100 svenska kronor t o m mindre. typ 90.
sick alltså.
vet inte vad mycke mer jag ska skriva.
vad vill ni veta ?
massa skicka frågor så svarar jag :)
Tänker på er alla mina underbara änglar.
och just det...
GRATTIS ALGOT PÅ FÖDELSEDAGEN !!
firar för dig här :D
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag bodde ju sälv utomlands ett bra tag så ja förstår dej ':) Egypten speciellt va mitt hem en lång tid. :)

anyway har inga kontakter förutomnm i arabiska länder (wounder why tho) men skicka ett mail om du behöver något.. :)

Ja skall följa din resa. Lycka till..

2010-08-10 @ 00:02:24
URL: http://sandrahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0