pink drink

glömde vist skriva igår :P
i söndags skulle vi mingla och det gick ju bra.
vi ska få killar att köpa drinkar åt oss, och det gick extremt bra.
så bra att vi fick sluta runt 50 minuter tidigare för att en viss fröken blev för full och det var inte jag ;)
skönt, kom man hem tidigare iaf.
igår hade vi pub crawl, det var inte så många människor men det var gång i dom. riktigt kul faktiskt :D
idag ska vi mingla igen och vi får se hur det går.
Emma är en av inkastarna och hon har ledigt idag.
hoppas inte att jag eller steph får gå upp.
suger att mingla själv. man sitter där som en hora känns det som.
det gillar vi inte.
usch nej !
men men, vi tar det som det kommer :)
men nu ska jag väl prata lite med min kära mor på skype och sen tillbaka ner för att göra mig klar.
ska ha en Pink drink så fort jag kommer till jobb.
så jäkla god :D
puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0