sommar och sol o vi har korta kjol..ar

haha tack sandra du är go :)
idag har vi varit på stranden och det har varit såå skönt. måste ju bli lite brun:)
igår var första dagen på jobb och vi hade jätte skoj.
vi ska leda bar rundorna där vi går får bar till bar och super ner folk. skit kul :)
sen har vi massa roliga tävlingar oxå. fy fan va jag garva.
där är en tävling där man är 3 par. tjej och kille. sen ska man smälla 3 ballonger. man sätter balongen mellen benen typ och ska jucka i olika sex ställningar tills den går sönder. hahaha såå kul.
idag ska vi typ bara sitta o mingla och se bra ut. perfekta jobbet för mig. Annus hade oxå passat in här ;)
dålig nyhet är att vi nu bor i ett hus med 3 legenheter under. här är lyx och underbart. men i morgon kommer någon och tittar på huset. köper dom de så får de lägenheterna oxå.
då måste vi hitta en annan lgh. tråkigt. för man kan inte hitta så här fina. detta är lyx. huset kostar ju någon miljon så det är tråkigt att lämna det.
trivs så himla mycke här. sitter uppe på terassen i solen med en fin utsikt och steph är där nere o lagar mat. mums..
sen ska vi väl duscha och göra oss klara för dag 2 på jobb. wiiie :)
så skoj.
saknar mina underbara älsklingar där hemma bara.
men mitt nr står på facebook, så kommer ni ner är det bara att ringa :)
Btw, vi har fri bar överallt ;) mohahahaha FARLIGT !
Puss på er och min sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0