hej hopp

HOLA !!
skrev aldrig igår för att vi inte hade nyckeln upp till huset.
nikolaj hade den och sen blev det sent.:P
annars igår så låg vi bara vid poolen. 36 grader. skönt.
sen åkte vi in till yumbo och åt mat på valentine´s, det är där Nikolaj jobbar.
fy fan va god mat där var :D
200 kr i dricks är väl okej ? :P
mm.. mat.

idag är det lite mulet ute, 29 grader. känns lite svalt. blir nog jeans idag.
vi hade ledigt igår :) 1 alkoholfri dag. kändes skönt.
idag är det jobba igen och vi är minglare.
lalaaa..
men nu tror jag att jag ska ner och kolla på en film och bara ta det lugnt.
saknar min älskade änglar.
har verkligen dem bästa vännerna man kan ha
och så är vi så långt ifrån varandra :(
men eftersom att jag har det så mycke bättre och varmare här nere,
så får NI komma hit !! :D
älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0