Hemma igen

konstigt det känns att vara tillbaka. det är så kallt o så mycke snö. komo ju hem från Gran canaria i 6 dagar sen åkte jag till Dahab i Egypten på semester i 7 dagar med all inclusive. kan ju inte klaga ;) nu börjar nyår närma sig och man undrar vad som händer. någon som har förslag ? eller egentligen så har jag ett par stycken faktiskt :P men men, hemligt. mohaha.. är ganska glad. för jag är JÄTTE BRUN !! :D och Kevin (min underbara aldeles perfekta pojkvän från Gran Canaria) kommer :D:D sååå töt :D idag har jag skottat snö. är mitt ute i skogen hos mamma o här gör dom sånt :S fatta ju först inte hur man använde spaden. men jag gjorde det på mitt sätt och det gick ju bra :D men jag orkar inte skriva så mycke mer nu. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0