zombie

idag mår jag inte hallontårta. Gick vilt till igår på båten.. uha.
 Har masor att göraidg men jag orkar verkligen inte. är så seg.

eftersom jag inte lgt upp några bilder så kommer massor nu ;)


Jobbet


så kul har Fredrik ;P



Sulle, hade inte klarat mig på jobb utan honom :)


Kix - mycket viktigt att hon också finns me. Alla våra shopping rundor på lunch rasten. haha <3

Moi - den absoult bästa. Jag är så mycke bättre än alla andra där ;)

sen har vi tobb och Patrik också men har ingen bild på tobbe och Patrik är inte i Nyktert tillstånd på någon av bilderna.. :P

men nu ska jag duscha eller något sen blir det mys med Twilight! <3
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0