det som händer på GC stannar oxå här ;)

nu är det mycke som händer. Emelie, Camilla och Gabriella är här. vi har haft så jävla kul :D jobbigt när det ska hem. men va fan. sen kommer ju min jojo bean hit :D jippi :D idag är det all in för att vi ska fira Davis 21 år dag. han fyller egentligen år på lördag men torsdag är hans lediga dag. saken var ju den att jag skulle mingla idag då kunde jag festa med. men nu måste jag stå i baren. hmm.. :/ men men extra pengar :P kommer vara fett bakis i morgon och då ska vi till Amadores på en dags fylla och sen har jag pubcrawl. hahah kommer gå lyckat. just det. vi flyttar oxå i morgon. haha hel del att hinna med. men hinner tyvärr inte skriva så mycke. måste göra mig klar så jag kan gå sen. ska först till yumbo för att fylla på mobilen sen ner till plaza och "öppna" baren om man nu säger så :P men hoppas att ni har det bra i ert kalla regn ;) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0