Kattjävel !!!

så jävla vidrigt !! lukta som fan på toaletten och vi skyller ju på varandra. det verkligen stank!!! Det var bara en person som hade varit på toaletten och det var över en timme före det lukta. jag hade sovit hela dag. när nikolaj hade gått till jobb och jag skulle hoppa in i duschen ser jag vad det är som luktar. KATTJÄVELN har lakt en fet lort under vasken. åååhh, fy fan. jag hade aldrig tagit bort den. ta och lov så har jag ju steph hemma som fick göra det :D tack !! usch, först stod vi bara där och skrek. bläää... sen är det bara 50 dagar kvar tills jenna är back in suecia :D brun o fin med en ny hårfärg. jag har färgat håret choklad brunt. jag gillade mitt röda hår med kul med något nytt oxå. undra vilken nästa färg blir :) men jag ska göra någon nytta, kanske städa lite först om jag orkar :/ XO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0