Kenta kuk - vacker dag natt

god morgon :)
idag mår jenna som hon förtjänar, men det var värt det. :)
vi hade jätte kul igår. mötte massor av trevliga svenskar oxå :)
vi ska se matchen med dem på tisdag.
SVERIGE - HOLLAND !!
Viktigt!

annars då ? jo dte går väl. har mina trogna läsare. fast jag inte skriver :P
uuuhh. hitta en jätte bra låt som jag lyssnade mycket på när jag bodde i Oxelösund.
min mp3 jag hade då gick sönder och låten försvann. och nu, efter 3-4 år så har jag hittat den igen.
man blir så glad när man hittar låtar man inte hört på länge :)
här är den
http://www.youtube.com/watch?v=YR81SitifPA
hoppas den funkar nu.
Kenta kuk - vacker dag natt. Fin låt :)
längtar till tisdag. då ska Jenna och Sophie ha jätte roligt :)
fast det kommer vi ha idag oxå :)
men men, nu ska vi äta frukost tror jag. sen ska jag vila lite. har mensvärk :/
PUSSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0