tiden bara rinner iväg...

jo det var ju ett tag sen jag skrev något här.
och eftersom att jag ändå inte gör något bättre nu så varför inte :P
är hemma själv för steph o Nocoloco är på teneriffa för dagen, men jag har ju den danske grannen tobias som sälskap.
senaste tiden har väl varit som tidigare.
poolen, sova, äta festa/jobba.
nästa vecka ska jag börja stå i baren så det kommer bli spännande. kan man dricka mer :p haha
Tobias har sovit och vakna precis upp :)
ååh, fick en känsla tidigare. saknar hösten. vinter. snö !!
här är det ju bara sommar.
mysiga höst kläder. ligga inne och mysa till en film och dricka varm choklad med nära o kära.
det är inte helt detsamma här :/
igår fira vi christians födelsedag och det var så sjukt kul. alla var så fulla.
kommer inte skriva in allt.
men det som  händer på gran canaria stannar på gran canaria ;)
mohaha
nej, men nu har jag iaf gjort dagen.
ska väl hoppa in i en dusch och göra mig klar så ska vi ut för en drink före jobb :)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0