Glad tisdag :D



god morgon folk :)
känner mig inte lika seg idag som vanligt. nu ska jag ta och plocka undan frukosten sen ska jag byta om till bikini. ringa sabrina och dra till koka :D
Kevin ville gå ner i vikt så igår började han med LCHF meoden men han tränar inte.
men framsteg är ju att han äter nyttigt nu. ingen choklad och ingen läsk men en massa sallad :D ska träna med honom senare.
runt 16:00 tiden idag ska vi åka och titta på en annan bungalow så dår står det mellan 2 st som vi ska flytta till.
ska bli så mysigt. med min egen lilla trädgård. pool. Buby kan springa ute och leka :)
i morogn blir det fotboll. ska bli kul och se när Madrid krossar Barca.

OCH, Mycke viktigt och, och på lördag kommer Frida fideus tillbaka :D wiiiiiee.. det ska bli såå kul :D

XOXO Jenna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0