i know, i know...

har varit jätte dålig på att skriva. 3 dagar sen sist. så idag får jag väl lägga in lite extra. :)
hänt senaste ?
hmm... ja ni.. inte så mycke. mamma har bokat hotell så hon och Magnus kommer hit den 3 december jippi :D
1 september flyggar vi till en bungalow med 3 pooler. jätte nice kök :) gillas starkt. längtar så mycke. bara en vecka kvar :D

1 oktober ska jag börja´ett nytt jobb på ett hotell som animation. fast bättre deal.
animation personalen jobbar från 10:00 - 00:00 med massa raster emellan. men det sammar en dag så jag jobbar bara 8 timmar på morgonen ist. perfekt :)

igår hade jag och kevin 9 månader, känns som att det är mycke längre :)
så igår kom han hem med present till mig. en Samsung galaxy tab :D wiiie. han har köpt en till sig själv också.
så igår kväll satt vi och lekte med dem :D

slänger upp lite bilder på vad som hänt senaste senare också.


pussss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0