sjukt rastlös i kroppen

vet att jag har varit seg på att skriva men det har ju varit helg. funkar den ? ;P

känner mig sjukt rastlös i kroppen. håller på att bli galen.  det är jätte tråkigt väder ute. varmt men molnigt, vill ju inte gå ut i det.
I morgon ska vi åka till Las Palmas och shoppa. ska bli kul. men va ska man göra idag ?
skulle lämna in mina skor sist men då var det stängt så kanske ska passa på att göra det idag ist. får göra mig vacker sen ringa Sabrina.

kanske lägger upp lite bilder sen också. om jag har några roliga. :)
var ute och festade med kevin i lördags. haha skit kul. första gången vi var ute och festa tsm :)
han blev full :P haha
men men så går det om man inte klarar trycket ;)

ska hoppa in i en dusch. skriver mer sen.

pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0