kalas i köpenhamn

två söda ekorrar som leker i trädet utanför.
såå söta :D

igår var vi hos lizzy o Jonas. det var jätte kul.
vi grillade, mums.
spela spel. vissa drack. (inte jag)
är så duktig.
när vi kom hem igår och jag skulle sova började jag må jätte illa.
jag började frysa och må bajs.
sen börja jag spy och efter det mådde jag bra igen.
och idag mår jag prima :)

bäst att jaggör det också. Idag ska vi till danmark och fira Ingela allihopa.
UNDERBART !! har jag hela familjen samlad igen och alla ska få träffa Kevin :D
spännande de ska bli.

och i morgon bitti åker vi.
gud det är i morgon bitti. det har jag inte tänk på. va nervös jag blev.
aaaahhhh....
nu börja det pirra i magen !!
OMG OMG OMG OMG OMG !!
Men jag är bara 6 timmar bort :)


Men nu ska jag gör mig klar så vi hörs senare.


puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0