så har man flyttat :P

Jaha.. då bor man på gran canaria.
har det skönt. men fattar det fortfarande inte. solen lyser och det är varmt.
känns som sommar :)
har varit på strande men jag har inte varit i vattnet än :P
kommer väl.kom hit i måndags och nu är vi i Fuerteventura på semester.kan inte bli bättre ju.på måndag ska vi bo på ett annat hotell på Gran canaria och gå på spa och ha en romantisk dag som Kevin har planerat.senare på kvällen ska vi gå på restaurang och jag ska klä upp mig fint.extra fint.han ska ha kostym på sig.det är då jag ska få min present han köpt till mig.jag har redan fått en ny mobil. var inne i 4 butiker för att hitta en jag ville ha.nu har jag den. en lite rosa mobil.Jätte söt :)en Samsung. är jätte glad för den.men nu ska jag njuta av solen.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0