sjöbo var det

fan jävla bajs.
hade skrivit massor och sen ska datorn dumma sig och klickar bort allt.
aaaahhh mög !

men men kort info.
är i sjöbo just nu, hos mor o magnus.
senare idag ska vi till Ystad, hem till Jonas o Lizzy.

kunde inte sova inatt. somna runt halv 4 och vakna runt halv 9.
KUUUUUL !!
låg o kolla på film halva natten typ.
kollade på:

The fighter.
The turist.
Solomon kane.
lottery ticket.

sen somna jag på femte filmen.
Angelina var jätte vacker i the turist tyckte jag.
bra film.

ska ladda ner lite filmer till flygresan tänkte jag också göra.

mamma ligger i badet nu, sen ska vi kolla Gossip girl !!
åååhh...
älskar den serien. bästa och O.C. så klart ! :)

hört att Victoria Beckham ska vara med i säsong 5.
om jag inte har sätt det, men tror inte de. isf hade hon nog ingen stor roll.

men men, dte lär vi få reda på.
har 2 avsnitt att kolla på idag.

det ska bli så skönt.
på måndag är jag på gran canaria och kan ge er massa varma sköna bikini bilder ;)
inte på mig då ;P


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0