FÖRLÅT

Har inte kunnat sova inatt.
känner mig jätte dum.
skäms.

Jag har verkligen inte visat min tacksamhet till min mamma eller Magnus.
så mycket det gjort för mig och har knappt sagt tack.
det har gjort allt för mig.
utan dem hade jag inte varit här.
jag hade inte haft möjlighet att åka till gran canaria.
utan deras hjälp vet jag inte vart jag hade varit.

förlåt förlåt förlåt.

vet inte vad mer jag kan skriva.
känns inte som om ord räcker och ag vet inte hur jag ska förklara hur hemsk jag känner mig.
jag är verkligen jätte ledsen för sättet som jag bettet mig på.
inte acceptabelt när ni gjort så mycke för mig.
Älskar er så mycket och det hoppas jag att ni vet !



Ni är dem bästa och jag har bettet mig som en idiot!
så fina på utsidan och änu finare på insidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0