haha det är inte blondiner som är korkade.

Nu får jag ta och be om ursäkt till blogg.se s kundservice.
skicka ett mail om hjälp men det löste sig själv ju. bara jag som är lite korkade.
man får verkligen hjälp direkt och de ger lite extra tips med. hehe.

bra service:)


nu såg jag en gammal bild som jag laggt upp här på blogg.se tidigare. där jag liggeri bikini och ser så smal ut.
har gått upp ca 10 kg sen jag åkte till Gan canaria. usch.
Alkohol!! Livsfarligt ju !!! redan fett bomben.
alkohol är nästan samma mängd som fett.
flytande fett är det vi dricker när vi går ut och har kul.
fy fan va vidrigt egentligen.
ta en flaska flytande margarin och drick de.
bläää !!!!



till sommaren´ska den magen vara tillbaka. kanske lite bättre ;)




fan va jag saknar sommaren !!!!!!!

skriver mer senare.


XX Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0