mot sjöbo...

God morgon !

såg ut som fan och lukta illa när jag vaknade i morse.
Algot o Elliott hade fått johannas nycklar för att de skulle sova här men det kom aldrig.
sen va det något som ringde runt 4 i morse och när jag kolla numret var det något som heter Veronica från nått företag... är man desperat om man ringer så tidigt ? nu undrar jag vad jag har sökt för jobb :/

Hade jätte kul igår. mina 2 störda brödrar blev ju fullast. wadda alak.Org
Jag o Sandrah snacka oxå en hel del och henne ska jag ta med mig till Gran canaria igen. fy fan va kul det kommer bli. har t o m hittat en kille till henne :) Santi, min pojkväns kommis :)

Nu är johanna och Andreas upp. Kevin sover fortfarande.
Idag bär det ut till sjöbo..
Tjoohooo...
jag slipper laga mat :D haha
nej, ska bli kul.
vi ska nog sova där men vill bara inte åka hem så sent i morgon för det är min sista dag med honom. sen åker han hem tidigt måndag morgon. usch. fy fan asså. VILL INTE!!!!!!


men jag har ju mina underbara VÄNNER!
:)
har ju inte bara en utan många underbara vänner som alltid ställer upp :)
men jag gör samma sak för dem. det är ju det man har vänner för :)








Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0