Dagens skratt - raggningsrepliker

  • Hej, jag har mer pengar än du någonsin kan göra slut på.
  • Bond. James Bond.
  • Bruden... Kan du suga en golfboll genom en 50 meter lång trädgårdsslang?
  • Det pågår ett party i mina byxor... Vill du vara med??
  • Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.
  • Dina läppar smakar som vin och ikväll känner jag för att bli berusad.
  • Ditt ställe eller mitt?
  • Du bruden, kom så går vi och gör lite barn!
  • Du måste vara trött i benen... (Varför?) För du har sprungit runt i mitt huvud hela dagen.
  • Du ser ut som tjejen som har hört varenda replik på listan. Så vad gör en till?
  • Du är så söt att jag får hål i tänderna.
  • En kvinna frågar: Ursäkta, har du tiden?
  • En man frågar: Har du orken?
  • Får jag lov? Eller skall vi dansa först.
  • Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen, menar jag!
  • Glöm det. Leka doktor är för barn. Vi kan väl leka gynekolog!
  • Hej, jag heter (ditt namn), vad tycker du om mig hittills?
  • - Vad åt du till middag ikväll?
    - Ravioli.
    - Jag med, ska vi kyssas?"
  • Jag diggar dina persikor, och jag vill skaka ditt träd!
  • Jag hade en kompis som brukade ge bort telefonkort som det stod skrivet 'Le om du vill hoppa i säng med mig' på. Och sedan se dem försöka att hålla masken.
  • Jag skulle se bra ut på dig.
  • Jag tror vi måste älska på gräsmattan som galna kaniner NU!
  • Jag är ny i stan. Kan du visa vägen till din lägenhet?
  • Kan du inte komma hit, sitta i mitt knä så pratar vi om första sak som kommer upp?
  • Kan jag bjuda dig på en drink, eller vill du bara ha pengarna?
  • Kommer du också från Mars?
  • Känner jag dig? Jag tror det, men du hade inte så många kläder på dig då.
  • Man kan dö av sex... Vill du dö lycklig?
  • Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.
  • Snygga bröst. Får jag ta på dem?
  • Snygga skor. Ska vi nuppa?
  • Säg mig, gick vi på olika skolor tillsammans?
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi här en gång till?
  • Ursäkta, jag har tappat mitt telefonnummer, kan jag få ditt?
  • Vad vill du ha till frukost?
  • Var din far en tjuv? För någon stal alla stjärnor på himlen och la dem i dina ögon.
  • Vi går hem till mig och nuppar, sen försvinner du!
  • Vid kontorets kopieringsmaskin: Reproducera, huh? Vill du ha hjälp?
  • Vill du dansa, eller ska jag gå och leka med mig själv igen?
  • Vill du dricka morgonkaffe med mig?
  • Vill du gå hem snart?
  • Vill du ha Gin och platonisk eller Whisky och soffa?
  • Vill du se något växa?
  • Är det dig jag ska äta frukost med i morgon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0