knasboll


Har varit vaken ett bra tag. varit ute med hunden, diskat, tvättat hunden, bakat.
men nu känner jag mig så seg o trött och svettig :P
jag skulle ta en dusch men jag är för lat för att gå in i duschen.
då är det pretty bad eller ?

ska laga mat snart också för min bebis är på jobb nu och han är hungrig. (fast han är alltid hungrig)
dagens mat blir pasta med kyckling i ostsås :) mums. ska se om jag kommer ihåg att ta bild :P

igår när vi kom hem ställde jag mig och laga mat.
steak med pommes och peppar sås.
kl var då 00:47. men vad vore livet om man inte är lite konstiga ibland. ni skulle bara veta vissa saker :P

men nu ska jag dra mig själv in i duschen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0