jag gjorde det...

Igår hade jag med mig kameran och jag lyckades ta några bilder.
skulle stå ibaren med jose, lite senare skulle jag stå i min egen bar. men när klockan var runt 12 kommer Iris ner med rygg värk så att jag får hoppa upp och vara inkastare. men det var inte så fel. sluta 2 timmar tidigare och fick 10 euro mer i lön :P

Idag ska jag och babe åka till Vicendario och shoppa lite :) sen ska vi tillbaka för att kolla på en Bungalow klockan 11. varför kunde det inte vara 12. hatar att stressa när jag ska shoppa :/

Ikväll ska jag står i front baren. den längst fram. för att både Maria och Sabrina har ledigt. Normalt så är det dem två som är i baren tsm  och nu ska jag vara själv. vad har jag gjort för att förtjäna detta ?

men jag lägger in bilderna lite senare. nu ska jag göra frukost.



kyss och smisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0