svensk sommar

Känner att jag saknar den lite.
hur kul vi haft. min lgh. mina vänner. Alla fester jag hade förra och förförra sopmmaren :)
det är minnen. usch saknar allt det där. När calle och vännerna kom över och vi kolla fotboll. U21, pizza och öl.
saknar allt det där.
Jag gillar inte förändringar (bara vissa).
När man var ute och festa i köpenhamn. typ Kraz. :p
vad har hänt ? hur hände allt ? känns som att inget är som det ska. jo jag har Kevin som jag älskar jätte mycke. men mina vänner då ? min familj ? eller så är jag bara extra känslig nu. jag saknar årstiderna. Vintern, massa snö. man jul pyntar så mysigt, alla jul filmer. här är det sommar året om det och det är ju great. men det är fortfarande något... :/

ska åka och kolla på en bungalow nu. sen ska jag jobba på båtparty sen får vi se vad som händer. nu ska jag bara ta tiden som den kommer.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0