väntar...

Jaha.. har precis ätit kina mat med babe.
han ska snart gå och jobba och sen ska jag gå och jobba. men jag slutar före honom men sen vet jag inte än om jag jobbar natt också. får se sen

just nu så väntar vi på att en dam ska ringa angående en bungalow. :)
jag vill jätte gärna ha pool nu till sommaren.
skulle varit så skönt :) skönt för buby också att ligga ut och njuta av vädret ist för här inne...

jag ska egentligen gå till banken för att hämta ut mitt kort men som vanligt så är jag för lat.
sen skulle jag låsa upp min andra telefon så jag kan använda den. har byt till yooigo nu, om det nu stavades så :/ men mobilen är låst till Movie star. jobbigt.

men jag ska försöka hitta kameran och om jag har tid så tar jag bilder :)
ni kommer ÄLSKA bilderna ;)

så kommer ni till Gran canaria. kom då ihåg. Mtv och Båtparty mer behöver ni inte :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0