hemfärd idag :)

idag ska jag få åka hem.. ååhh.. det ska bli så skönt :D
är sjukt trött på att bara ligga här. men nu har jag iaf haft min dator  :P
kevin kommer runt 10. han har med en rakhyvel till mig :) det behövs !!!
har mer hår än vad han har.
i'm stinky :D

kolla på aquamarin igår och skratta lite för mig själv. den är rolig.
en riktig tjej film :)
ska bli så skönt att komma ut härifrån. så äcklig mat oxå.
det e nästan det värsta :P

fick sån lust att se Twilight nu. jag gillar de filmerna :)
men har bara 3:an på datorn men det går ju att ladda ner :P

så nu ska jag kolla på lite film och vänta till kevin kommer.
sen ska jag duscha. med shampoo :D och rakhyvel :D
wiiiiee...

jag är så glad att få komma ut här ifrån.

puss pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0