24-05-11

Igår blev det inte mycke bloggande. inget alls faktiskt :/ var i Las palmas med Maria igår. gick vilse. kul.
fick blåsor på fötterna :( sen skulle man jobba som Inkastare på kvällen.
idag har jag båten och kanske inkastare igen om Sandra vill vara ledig.

Känns jobbigt, känner mig nere.
känner mig inte glad, inte lycklig.
vet inte vad som är fel.
något känns fel. jätte fel.
Och det är inte att jag bor för långt ifrån min mammma (vet att hon läser)
det är något annat. :/
ska byta från Moviestar till yoigo. mycke billigare.
bara 4 cent i minuten till Sverige. då kan jag prata med min kära mor hela tiden. :)

men nu ska jag göra mat, gå ut med hunden, göra mig klar och sen gå och jobba.



puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0