Hallå bloggen

Idag var det jag som tog morgon rundan med bobby.
det är så sjukt hur söt en hund kan vara. världens bästa bobby.
igår var jag ute och shoppade en hel del.
massa presenter till min lillasyster som fyller år i augusti.
hon har tagit hål i öronen så jag har köpt runt 15 par öronhänge till henne :)
sen massa annat till lgh som ljus o handdukar.
var ute med Maria hela dagen. åkte en sväng till vicendario med Kevin och och handlade på köpsentret och åt mat där. Mcdonald's så klart. så bra gick den G.I metoden :P
jag köpte också små rosa stenar man kan klistra på mobilen så nu har jag"blingat" hela min mobil ;)
snart ska jag ringa och väcka Maria:) tycer hon sover för mycket :)
men först ska jag själv vakna till liv i en dusch.
Kyss o smisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0