sex and the city

sitter och kollar på mina dagliga avsnitt av sex and the city.
jag hoppas att jag också har det lika roligit när jag blir äldre.

ååhh, söndag. ALLT är stängt. Jag vill ut och shoppa. massor.
önskar att jag vann massa pengar så jag kunde gå ut och shoppa mer. älskar shopping.
Jag shoppar ganska ofta men det är mest små saker.

Jag vill köpa:


  • Hus
  • ny bil
  • massa kläder
  • änu fler skor
  • smyken
  • väskor
  • glas ( jag gillar glas)
  • rosa saker (bara för att det är sött)
  • möbler

Får väl köpa en lott någon dag och se om jag vinner något.

Man kan ju alltid drömma. Det är väl en av det viktigaste delarna i livet. att bara få drömma sig bort, bort till sin egen lilla perfekta värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0