clinica roca

Hola !
mår bättre nu.
har legat på sjukhuset sen i fredags morse här i Gran canaria för njurbäckeninflammation.
Kevin har varit här här varje dag före och efter jobb och hela dagen igår.
saknar min mamma när jag är här.
varför är man så mammig när man är sjuk ?

Kevins mor har iaf varit här varje dag och hållt mig sällskap.
vi säger inte så mycke för hon pratar nästan bara spanska. lite jobbigt. men jag får väl ta o lära mig lite mer av det språket :P förstår lite mer nu iaf :P

saknar farmors mat så himla mycke. maten här är så vidrig.
första dagen fick jag mat på påse genom armen.
bra diet :P inte för att jag behöver det. :P
kevins mor loli kom hit med mat till mig (som kevin hjälpte till att äta) :P

annars är livet underbart.
ska försöka vara lite social här igen.

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0