good morning





hur mår ni alla idag ?
lär mig lite mer varje dag om hur det här med bloggandet fungerar.
men det vore ju inget kul om man redan viste allt. då har man inget att lära. :)

sitte rfortfarande och är sjukt förkyld. läser lite intressanta bloggar :)
något jag måste bättra på är att ta bilder. men det är inte så kul att ta bilder nu när jag mår bajs.
känner sig skit ful + att jag bara sitter hemma :P
men jag ska verkligen försöka att ta fler bilder.
specielt nu när carro ska komma hit. då jävlar ska det bli bilder :D
hon ska ringa mig ikväll när hon boka biljett :D

vad tycker ni en blogg ska handla om ?

jag lägger in ett eller 2 skämt och dagen (ett gott skratt förlänger livet ju ;)
sen en ny låt varje dag. men det behövs fler bilder va ?
mitt liv är faktiskt skit kul :P men jag måste bli bättre på bilder. ska försöka lägga in någon kul bild ikväll kanske :P om jag mår lite bättre :)

men nu behöver jag en dusch först.

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0