kvinnor är smartare

En kvinna spelade en dag golf då hon slog ut bollen i skogen.

Hon gick in i skogen för att leta efter den och fick syn på en groda i en fälla. Grodan sa:
- Om du släpper loss mig från den här fällan, uppfyller jag tre önskningar!

Kvinnan frigjorde grodan och då sa grodan:
- Tack, men jag glömde nämna att fanns ett villkor på dina önskningar. Vad du än önskar kommer din man att få tio gånger fler eller mer!
- Det är okej.

Hennes första önskan var att bli den vackraste kvinnan i världen. Grodan varnade henne:
- Du förstår väl att din man kommer att bli världens snyggaste man, en sexgud som alla kvinnor kommer beundra?
- Det är lugnt, för jag kommer bli världens vackraste kvinna och alla hans ögon kommer vara på mig.

Så, kaboom, hon är världens vackraste kvinna! Hennes andra önskan var att bli världens rikaste kvinna. Grodan sa:
- Då kommer din man bli världens rikaste man och tio gånger rikare än du!
- Det är ok, för vad som är hans är mitt och vad som är mitt är hans.

Kaboom! Så var hon världens rikaste kvinna! Grodan frågade om den tredje önskningen och kvinnan sa:
- Jag vill ha en svag hjärtattack.

Sensmoral:
Kvinnor är smartare. Strula inte med dem.

Är du kvinna så är det här skämtet slut för din del. Sluta här och fortsätt må bra.

Är du man så fortsätter historien om du klickar här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0