helt tom

Vet inte vad jag ska säga..
igår var allt lite bättre nu känns allt skit.
fan. Pallar inte gå till jobb.

vill vara för mig själv. tror jag ?
nu vet jag inte ens själv vad jag vill.
Jag vill bara kräkas.

Men om det är detta han vill så kan jag inte göra något åt det.
leva vidare..

det som stör mig fett mycke är att när vissa killar ser vad som har hänt så börjar de ragga på en.
har de helt förlorat förståndet?!
som om de skulle ha en chans då.
jävla kukhuven!!!
Nej, nyheter snart. kan jag titta på andras problem ist för att tänka på mina.


Kommentarer
Postat av: Lotti

Men Gud sweety fan vad hemskt! Förstår hur det känns och det är så jävla jobbigt när man förlorar någon man älskar så mycket och som man vill vara med. Vet att där inte finns något som man kan säga för att trösta för att vid såna här situationer så funkar ingenting alls jag vet det själv eftersom jag förlorade mitt livs kärlek för några månader sedan. Och alla kommentarer som "Du ska se att det går över" "Där finns HUUUUR många killar som helst" Alla såna kommentarer funkar inte. Det är inget som tröstar. För det är ju inte de andra killarna man vill ha det är ju den man förlorat. Och killar som raggar är såna som inte har något hjärta för fem jävla öre. Kalla och egotrippade idioter!!

Man önskar att man bara kunde glömma allting och bara må bra. Men det är inte så lätt.

Sköt om dig gumman... vet att det är svårt! Kramar!!

2010-06-08 @ 05:57:32
URL: http://www.nattstad.se/Sensuelita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0