sjukt nervös

en annan tjej skulle stått i baren idag när Sabrina har ledigt. men hon har åkt hem så nu skickar Paco in mig där. jag fick 1 timme på mig igår att lära mig allt. när jag slutade pubcrawlen 1:30 så hoppa jag in i baren med Sabrina till 2:30 men idag ska jag öppna och stänga själv. jag har aldrig stått i en bar förr. drinkarna är lätta men jag är jätte nervös för att göra fel i kassan. vilken knapp som är till vad :S gud det händer för mycke nu. allt vill jag inte skriva. det är hemligt ;) grrr men annars skulle man kunna säga att det är lugnt men det känns så stressigt o konstigt idag. det är mulet. ingen sol. känns som jordens undergång. är ju van vid min sol. men tror att jag måste göra mig klar nu. ska äta först också. önska mig lycka till :) XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0