Svenskt..

Igår satt vi o prata om allt gott som finns i Sverige.
saknar svenskt lösgodis, knäckebröd, Felix tomat ketchup.
mmm finns en hel del. salt godis finns här inte så mycket av.
svårt att hitta men när man väl hittar det så är det värt 30 kr för en liten påse turkisk pebber.
mums... Jennifer och Strinnö kommer ner den 29 september och då ska dom få ta med sig lite saker.
något som är dåligt här det är att de inte har så många såser. va fan, jag älskar såser.
sås med ris.
uha, börjar bli hungrig och jag som åt precis.
vi snacka om det igår också, alla våra problem är verkligen i-lands problem.
t.ex. gud va varmt det är, orkar inte dricka idag igen, vad ska man ha på sig. vad ska man äta. ska vi gå till poolen eller stranden.. förstår ni att det ändå är ganska jobbiga beslut vi måste fatta varje dag. :P
men idag så är det pub crawl och det gillar vi.
efter det vet jag inte om vi ska dra ut.
kanske Pacha eller The point... får ser hur det går.
men men, vet inte vad mer jag ska skriva. vet inte vad jag ska göra för den delen heller.
har en sol fri dag idag. tråkigt men kan behövas ibland. man blir så slut av solen.
men nu får ha det så underbart. kanske kommer med lite uppdateringar sen.
puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0