LCHF frukost muffins

god morgon på er. vet, skit seg med att skriva :P

just nu håller ja på att göra frukost till Kevin. LCHF frukost muffins.
hoppas han gillar det. detta är dag 6 på hans diet och han är jätte duktig. 2 gg har vi drukit öl, men det var undantag :P annars är han så duktig med maten. han har hållt sig borta från saker han inte ska äta.
förra gången kom jag på honom.
då kommer jag in på hans jobb och ser att han har choklad runt munnen, sen ser jag ett paket kakor inne på kontoret med choklad. hmmm.. fy kevin.

nu förtjänar han något extra gott.
ska göra Lchf pizza i morgon till honom. hinner inte idag. för idag kommer Fidus Fiduus :D wiiie
ska hämta henne med öl på flygplatsen kl 18 idag sen efter det blir det party :)
ska bli så kul :D

men nu måste jag kolla mina muffins.

slänger kanske upp lite bilder sen.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0