Hotelbuganvilla.com

HALLÅ JA !!!

nu har jag glömt att skriva igen.
men ni har inte missat så mycke.
jag har tvätta o städat lite.
nu på morgonkvisten har jag diskat.
och nu ringer mamma med dem goda nyheterna, hon kommer hit efter jobb :)
alltid kul. :) hon kommer med en extra väska till mig.
flyttar tillbaka till Gran canaria på måndag.
underbart !
kommer självklart sakna min familj och mina vänner jätte mycke. men dem får komma ner och hälsa på :)

på torsdag åker jag och Kevin på semester till Fuerteventura :D
som om Gran canaria inte var nog. nej då vill ha dit oxå.
vi ska bo på hotell Buganvilla.

Här är lite bilder:

Hotellet

Jacuzzin

Poolen + hotellet

restaurangen

MAAAAAAAAAAAAAAT !!!

Så mysigt det ska bli :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0