Idag är dagen att säga adjö

Calle, kan fortfarande inte förstå. vill inte fatta att det är sant. jag satt bara och vänta på att någon skulle säga att det var inte du. du var någon annanstans. Men efter veckorna som har gått så har jag börjat inte. Jag har inget annat val. jag kan inte alltid leva i förnekelse. Idag är det din begravning i Malmö. Jag är fortfarande kvar på Gran Canaria. Jag är jätte ledsen att jag inte kan komma. men jag vet inte om jag hade klarat av det. Jag tänker på dig varje dag. Tiden i Malmö. Bk, Brownies, Öl, Pizza, Fotboll och roliga filmer. Vi gjorde allt. Vi var som syskon. bästa vänner. vi var alltid där för varandra. Alla hemlisar, och nu är du inte här mer.
Jag saknar min vän. Jag känner mig arg men det är bara för att det är lättare än att vara ledsen.
Jag saknar dig så otroligt mycke. Jag vet att du inte vill att vi ska sörja men det är svårt. Så svårt när man förlorat något man håller så kärt. Du kommer alltid att finnas i mina tankar och i mitt hjärta. Vi kommer ses senare. Idag blir det öl för att hylla vilken underbar person du var. Din flickvän måste varit lycklig. Alla i din närhet ska varit lyckliga för att ha känt dig. Calle jag kommer alltid att älska dig min vän. Det är bara din kropp som är borta men din själv kommer alltid finnas kvar hos oss.  Hoppas sankte per bjuder på en whisky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0