bra eller dåligt ?

okej, fick ledigt i morgon men jag har ledigt idag också. sen hade jag ledigt i onsdag också. det är 3 dagar på en vecka. inte bra. 150 Euro. men men, både jag och Kevin har ju pengar så det blir inte så att jag verkligen måste.
det hade bara gått till onyttigheter ändå.

nu ligger jag i soffan som vanligt med bobby och kollar på Gossip girl. har sett dem innan men ändå kan man se dem igen.

var precis och köpte de 2 sista French toast! Prova dem en gång sen är du fast.
vet att min far hade älskat dem. får skicka ett packet till honom med dem ;)

Ikväll ska vi nog ut och ta en drink med Kevins far som är på besök med sin fru och Kevins lillebror. men han är nog för liten för att gå ut och ta en drink. tror han är 12. :/

    = 


HIMMELRIKET !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0