Gossip girl maraton

sitter och kollar på massa avsnitt av Gossip girl på tv.
Älskar Cosmopolitan kanalen. Tjejkanel :) hallå kan det bli bättre ?
De visar tjejserier & tjejfilmer DYGNET RUNT !!  wiie :)
Gossip Girl, Hellcats, Coger town m.m.. just love it.

Vet inte om jag ska jobba ikväll, textade Paco men har inte fått något svar.
Annars blir det myskväll hemma med pojkvännen och Bobby :)

Måste bara tipsa er om BURGER KINGS FRENCH TOAST !!!!
OMFG !!!!
DE ÄR SÅ JÄKLA GODA :)
Hitta dem i Hipperdino butiken här på Gran Canaria.
Det finns lite positiva saker här nere ;)

nehe.. nu skrev paco att jag inte jobbar idag men i morgon.
men jag vill INTE jobba söndagar. har jag sakt tidigare.
eftersom att Kevin jobbar alla dagar utom söndag. vill ha en dag med honom och sen har vi planer i morgon. vi ska åka till Terror i morgon och hälsa på hans familj.
får ringa honom och fixa detta.

uppdaterar kanske lite senare.

pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0