skäms på mig

har blivit jätte dålig på att skriva. är för lat ligger bara i soffan eller så är jag på uppdrag :p
i måndags var vi i las palmas.

igår: jobbade jag först på båten sendan som inkastare på kvällen. hade ganska kul igår. stod och pratade med en annan inkastare. jätte snäll och rolig.

idag har Maria varit här och vi har gjort spagetthi med köttfärssås. JÄTTE GOD. (glömde ta bild)
sen baka vi chokladbollar och kolla på Twilight. den 3:dje filmen.
nu ska jag göra mig fin för att ha min första BAR RUNDA detta året. gud va kul det ska bli. saknar dock Steph lite med bar rundan och när jag hör en vis låt :)

men hon får komma på besök och då göra en come back :)

vet inte om jag ska ha lockigt eller rakt hår idag. ska skynda mig.

ser om jag hinner skriva mer annars får det bli i morgon.


puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0