sorry...

Jag suger på att skriva..

igårgjorde vi inte så mycke. jag jobbade på båten och vi var runt 150 pers och dom drack massor!!
stessig dag. Helt förstörd när jag kom hem. sov, vakna av att loli (Kevins mamma) och Kevin satt brevid mig i soffan och åt pizza.

Bild på frukosten igår: Färsk pressad apelsin jucie, kaffe och mini baguetter. mums..



Idag har jag varit i Meloneras och shoppat med loli till Jessi (kevins kusin) som fyller år på måndag men vi firar det i morgon så då ska vi upp till Terror.
Efter det åkte vi till Yumbo och där hitta vi en klocka till Jessi. Jag ska köpa en likadan till mig själv ;)
 
Love it..!

Den köpte jag till mig själv. eftersom att jag alltid kommer hem sent efter jobb är jag trött och här har vi lösningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0