blogg appen

Hört att det finns en blogg app nu men jag hittar den inte :/...


ååhh.. snart är det Halloween :) har redan börjat leta efter mat recept och massa halloween bakelser :)
idag har jag inte gjort så mycke. varit hemma. kevin var hemma under dagen. sov. sen åt ha sin första Taco :D
kan inte förstå att han aldrig ätit Tacos tidigare :/ men  nån gång måste vara den första :)

är så sjukt varmt. calima på g. i morgon blir det nog bakning och lite solning. det behöver jag :) men vet inte vad jag ska göra för mat tills i morgon. skulle göra taco paj till kevin tills han kom hem ikväll men hinner inte riktigt. orkar inte stressa med mat. blir aldrig bra då.

men ska ut med hunden nu. så ha en bra kväll :)


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0