no sunshine today

ingen sol i dag. perfekt dag för tennis men kevin gillar att sova. precies så som alla andra.
jobbigt att alltid vakna tidigt. förstår inte hur man kan sova till 5-6 på kvällen. hänt någon gång men då har jag varit ute och festat hela natten.

idag har vi varit och storhandlat så nu har vi massor med mat hemma :)
nu sitter jag och dricker en chai latte och kollar på tv. bara skit, därför tänkte jag gå in här en stund. ååhh. tycker det är så jobbigt att lägga upp bilder :P tar aldrig några bilder på mig själv häller. :/ vill ha en ny kamera och en ny dator så att allt gå lite fortare så hade jag kanske gjort de. men nu är jag för lat och orkar inte vänta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0