sallad med bacon

sitter bara hemma just nu. har tvättat, diskat, legat vid poolen och duschat. ska göra någon mat snart. idag blir det sallad med bacon och ost. mums.. fast jag skulle kunnat byta ut osten vi har till en godare...

väntar på att kevin ska komma hem först. Bad honom att köpa med sig en flaska vitt vin med sig hem. fast den är till maten i morgon då det blir italienskt :).. ska klä på mig något och börja med maten. kommer han inte så är inte det mitt promblem.  jag börjar bli hungrig.

vill fixa mina naglar en dag snart. svårt att få tid till henne jag vill gå till. vill inte gå till någon annan här. litar inte på dem. har sätt vissa naglar. skit fula. ser ut som lösnaglar. usch. känner mig bitchig och gnällig idag. ska tillbaka till jobb.. nån dag i veckan ska jag ut och shoppa också, jag behöver det.


skriver en annan dag denna eller nästa månad ;)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0