Too long

jag vet att jag har varit jätte dålig på att skriva nu men jag har en ursäkt :D
först var vi på semester och jag orkar inte skriva från min galaxy. jätte jobbigt. och den kan jag inte ladda upp foton med heller. jobbig jävel. sen när vi kom hem så har vi fått paka upp och ha oss hela tiden. jobbigt det med.
sen har internet var dåligt eftersom att vi haft Moviestar men nu har vi bytt till vodafone and i'm back ;)

Idag kommer Madde och Mini hit och vi ska dricka lite cooktails och bada i poolen. senare bär det va till jobb. Madde jobba som PR för zig zags och jag jobbar nu för seven. jag har det faktiskt bra där :) Min kära söta men mycket lata pojkvän orkar inte göra frukost så jag får bre mackan till honom.

men så fort han gått kan jag skriva lite mer.

pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0