Hola putas :D

Då bor man på Gran Canaria. :D
wiie. fy fan va kul vi haft redan.
haha jag är galen. bara det jag gjorde igår är sånt som andra gör under en vecka.
sjukaste kvällen. mer behöver vi inte gå in på.
idag har vi varit på anfi strand hela dagen typ.
i kväll får vi se vad som händer. klockan är ju bara 19:45 just nu.
OMG  !!!!
vi bor i en lgh, en stor 3:a. lyx är det. har ett hus och 2 lgh till vi kan använda tills någon hyr.
vi har allt. bor på playa de ingles dyrast område.
fy fan va detta gillas. utsikten vi har är fantastisk.
saknar dick mina gullisar i Sverige o Danmark. behöver inte nämna namn. det vet vilka de är.
I morgon ska vi köpa nytt SIM kort så jag får spanskt nr. kommer komma upp så ni kan ringa :D
vad ska man mer skriva ? sittar här uppe på terrasen nu och spelar skipp-bo.
har precis ätit en god sallad och vitlöksbrös :D mums..
men men får väl uppdatera senare eller i morgon.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: sandra

kan du inte berätta lite om vrf du sflytta och planen med de ? :)

2010-08-09 @ 11:42:42
URL: http://sandrahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0