it's back

ja, det blev ju inte mycke bloggande igår. hade lite bråttom.
nu ska jag väl skriva lite om vad som har hänt... hmm..
älskar mitt liv, har ett underbart jobb, fri bar. får pengar för att dricka o festa.
vad mer behöver jag säga ? ;)
igår låg vi bara i poolen eftersom att det var sand storm på stranden.
haha, jag o stephi har konstiga samtals ämnen..
Stephi - smälter bajs ?
Jenna - haha va ? hur kom du o tänka på det ?
S - har du aldrig några konstiga tankar ?
J - Jo, när man ser ett tåg som går jätte fort. undra hur fort man dör om man står framför det. tror du det gör ont ?
S - hahaha sjuk tanke..
lite senare på väg hem ser jag en bajs och visar den för stephi.
J - där fick vi svaret.
S - japp, bajs smälter inte, det torkar ut.
så nu vet ni det :D
igår på jobbet var det jätte segt. det var varmt men vi flippa ut. alla på jobbet hade vatten krig. jag blev ju dock värst drabbad. HELT våt. t o m mina trosor. INTE OK!
sen var det ett par italienare som kom fram och snacka med oss. Stephi fick en trevlig. min kunde knappt engelska :/ och han försökte kyssa mig massa gånger.
jag sa ju självklart ner, men han verkade inte fatta det. så till sist kom en annan kille som oxå jobbar där fram och fick ta bort honom.
alltid någon ny sjuk kille. den förra killen trodde att han skulle med mig hem när jag hade slutat.
så då kom min hjälte igen och följde oss till taxin och fick ta bort killen.
fattar inte att han följde oss helt till taxin :S fattar folk inte nej eller ?
aahh, kommer ha halva gran canaria som stalker när jag åker här ifrån.

Idag har vi oxå mest legat i poolen.
har varit lite svalare idag, 36 grader. men calima vindarna är på väg in igen. kan se dem om man kollar ut mot havet. usch jobbigt. det blir liksom för varmt. palla jobba i 50 grader :/ samma temperatur på natten oxå..
öööhhh... !! suck..
idga har vi bar runda och det är fredag (tror jag iaf) och det kommer bli såå roligt :D
nu jävla ska vi dricka turisterna under bordet. haha
vet inte om jag skrev det sist med sex lekarna ?
på 3 klubben (The Garage) har vi en ballong lek.
där är man 3 par och ska smälla 3 ballonger så fort som möjligt.
1:a ballongen, då står man face 2 face med en ballong mellan benen och juckar tills den går sönder.
2:a ballonger, då ska tjejer böja sig fram med killen bakom och samma sak där.
3:dje ballongen, där ska killen lägga sig på golvet och tjejen rida tills den går sönder MEN... :)
Men en kille fatta vist inte de. så när han ligger på golvet så har han tagit av sig både byxorna och kalsongerna, tjejer sätter sig fortfarande på honom och han drar upp hennes kjol.
åååhh gud va vi garva !!!!!!!
vi har ju med en kamera man som filmar hela kvällen oxå. där zooma han in. HAHA
undra vad som händer ikväll.
på Gran canaria kan allt hända.
men nu är klockan 5 och jag ska ner och göra lite mat för att sen göra mig klar till jobbet.
wiiie :D
sorry morsan, jag älskar dig, men jag vill inte hem :D
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0