so sick of being sick

Hola.
igår var jag aldrig inkastare utan jag o steph hade pub crawl :)
wiie. skoj. 5 killar som strippade och klädde av sig ALLT för en flaska champange. haha
ingen vacker syn kan jag lova.
efter vi hade slutat tog vi en breezer sen gick vi vidare till chinawhite.
sen blev det inte mycke mer.
hahah en kille som heter mario och jobbar för chinawhite måste ju ha tagit något igår.
som jag och steph garva.
han  sjöng allt han skulle säga.
kända verser. precis på allt. haha
jag hade aldrig kommit på de.
just nu så är jag hemma själv. steph och Nikolaj är vid poolen.
vill dit men vill bli frisk oxå :(
jätte jobbigt.
men men, ni får ha så kul. jag ska väl göra något annat :P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0