ute låsta !!!

inte skoj. hade varit inne och duschat och då ska Niko o Steph ut o röka.
så jag tar på mig bh o en kjol och följer med.
precis när vi ska gå in kommer en vind och dörren slås igen. (den låser sig själv)
KUL! där stod vi som fån halvt nakna utan nycklar in.
så vi ska försöka slå sönder en ruta men nej, det går inte.
för att dem är inbrotts säkra och skottsäkra.
klart, hade jag oxå haft om mitt hus var värt 8 miljoner danska kronor.
så de andra 2 ska försöka hitta en granna med stege så vi kan klättra in genom fönstret.
de kom tillbaka med en jätte trevlig kille som hjälpe nikolaj in genom fönstre så han kunde öppna till oss.
där hada vi först suttit i 1 timme och försökt göra inbrott.
man kan sova gott i natt iaf :)
pub crawlen igår var jätte lyckad och gick mycke vilt till.
seven hade skum party så in gick vi. helt våta när vi kom ut. fy fan. inte mysigt.
men kul var det iaf :D
idag blir det mingel och det är alltid lite roligare efter ett par drinkar.
men nu måste jag ner o skynda mig och ni får ha det så bra.
saknar er!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0