Sverige, I'm back ;)

då var man i Sverige igen. och folk snackar om sommar va. kallt ju.
kom igår gjorde inte så mycke då. idag har jag varit hemma med mamma i sjöbo.
vi har kollat på fyra avsnitt av Gossip girl och sen har vi kollat på mean girls 2 1:an är ju bäst men den var väl lite rolig:P
i morgon ska vi åka in till Malmö och shoppa lite kanske.
senare mot fem ska jag hem till min gamla lgh som nu är Jojo beans o Emelies. :)
tur att det är dem som bor där iaf. dem litar jag på :)
senare kommer Jenni oxå det. det blir hamburgare och monopol o andra onyttigheter och kanske lite vin.
kanske tar mig ett glas man vet ju aldrig.
mamma går ju på GI metoden.
inget jag förstår mig på. jsg hsr fsttst att man inte ska äta pasta, ris, potatis m.m.
har varit ute och gått 4 km idag oxå. fy fan va duktigt av mig :)
*stolt*
nej ni. nu ska jag sova för det blir en lång dag i morgon :)
sov så gott..
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0